torsdag 5. november 2009

Sliten men happy!

Jeg er privligert med så utrolig mange gode venninder! De gjør det de kan for å stille opp for meg, slik at jeg kan få være litt meg avogtil. Slik at jeg og Martin kan få lov å være littk kjærester... Hva skulle jeg gjort uten dere ?
Dere vet hvem dere er og dere er FANTASTISKE!!!! Takk for at dere er til!!

Jeg har endelig begynt å trene igjen, det er så deilig! Kjenner at jeg bruker kroppen min... DIGG!!! Har lovet meg selv og Martin at denne gangen så skulle jeg begynne forsiktig, og det har jeg faktisk klart. Har lagt foreløbig min elsk på vekt i sal på tirsdager og kickboksing! DET er gøy!!! jeg får så utrolig mye energi av det og jeg LIKER det :P:)

Nei jeg får heller gå tilbake til bøkene for her må det leses til eksamen! Vile heller skrive mer en annen dag :)
Lese litt pensum før jeg tar kvelden!


Natta verden<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar