torsdag 26. november 2009

livet er faktisk ikke så værst idag!

I går var Mathias på overnattingsbesøk hos ei god venninde av meg. hun var en engel og ville passe slik at jeg skulle få sove og slappe av! Fikk jo til og med vaska leiligheten og DET var deilig :)
det var så utrolig deilig å få kvelden for meg selv. Ikke minst få sove ut litt. Men det er ingenting som kan måle seg med å få sin lille gutt i armene igjen!!!!

Mathias og Martin er alt for meg!

Imorgen kommer foreldrene til min kjæreste på besøk! Jeg gleder meg VELDIG! blir koselig å få tilbringe dagen med de! Skal bli spennende med Mathias og hvordan han ser på de. Jeg tror det kommer til å gå på skinner i morgen!

Nei nå er det natta her gitt! Skal bare drikke teen min, hoppe gjennom dusjen og krype oppikøya mi så går det vel ikke så lenge til jeg er i drømmeland! Vi satser på at Mathias sover godt i natt<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar