søndag 22. november 2009

Julegave fra meg og Martin kommer litt tidlig i år jeg :)

På fredagen fikk jeg fingeren ut å kjøpte den nye sprinkelsenga til Mathias, ny dyne og pute og ikke minst sengesett måtte til og. Det eneste probleme da var at vi fikk ikke den inn i bilen til lise, så vi måtte komme neste dag for å hente den! Tusen takk Lise fordi du kunne hjelpe meg :)

På lørdag kom tante Astrid for å passe Mathias mens jeg og lise dro ut på sørlandssenteret for å fikse forskjellige ting :). Når vi kom hjem så bar det ut på kjøretur sammen med onkels sverre og tante astrid, Onkel sverre skulle prøvekjøre og mathias trengte å sove! Han sov enn så lenge vi var ute på tur! :)
Når vi kom hjem så tok vi turen opp til Martin! kjente at jeg gledde meg til å se han! <3
Vi koste oss sammen til han skulle på jobb, så dro  vi ned igjen til leiligheten, fikk mata mathias og lagt han i vippestolen for jeg måtte jo sette opp sprinkelsenga som var lettere sagt enn gjort... og det er spesielt når en har en DÅRLIG tegning som skulle på en måte forklare hvordan en skulle gjøre det! Så det endte med at den kasta jeg og brukte sunn fornuft ! Må jo si jeg er ganske så stolt av meg selv når jeg klarte å sette den sammen! Da var det bare neste prosjekt... reisesenga som vi hadde brukt som en midlertidig løsning.... den makka jeg med en time før jeg i det hele tatt klarte å sette den sammen... jeg fikk jo ikke spist noe mat før klokka 12 den kvelden... hadde spist tidligere men det var før 6.... note to self.... Ikke la det skje igjen!!!

Idag har Mathias og jeg kost oss mye her på formiddagen! ikke gjort en ting! Ringte til min kjære når klokken var over 3 som er den magiske grensa når han har vært på jobb i baren :)
Spurte om når det passa for han at vi kunne komme opp til han. Det endte med at vi dro opp til han litt før halv 6. Var kjempe kos!!!<3
Enda bedre blei det når Ine, Martin's lillesøster kom opp. Mathias blir alltid glad når han ser henne :).
Vi kom vel ned igjen rundt 8 og da var det kveldsmat, kveldsmedisin, kveldsstell og kveldskos med min lille engel<3. Han slokna som et lys 2 min før 9 han :)

Så her sitter jeg nå og vurderer og krype oppi køya selv! er utrolig trøtt idag! og nå vil det komme ei lang uke, med lesing, kosing med mathias(elsker å være i nærheten av han!), vaske hybel og ikke minst klær!....
oh joy!
Mine oppmuntringer er jo Martin og Mathias! De er det beste som har hendt meg!<3<3

natta verden<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar