mandag 9. november 2009

synest at døgnet skulle ha flere timer....

Endelig er Mathias i seng etter en veldig lang dag... Har fått lest litt idag faktisk noe som jeg er veldig fornøyd med, men jeg må nok sette meg ned å lese litt nå ikveld før jeg legger meg... Men det er lettere sagt enn gjort med hodepine idag... Håper den gir seg imorgen jeg... bah!

Selv om dagen har vært småtung idag så har Mathias og Martin gjort dagen for meg! Bare å se de to sammen gjør at jeg er i himmelen!<3<3<3<3<3<3<3
Glad i deg kjæresten min<3

Jeg tror jeg må lese litt før jeg slokner her jeg sitter...
Men legger ut litt bilder som jeg har tatt :)


kvalitets tid me pappa<3





Kosetid me mamma<3



skikkelig konsentrert<3




på utforskning<3










Nettopp våkna etter en powernap

Natta verden<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Noe så skjønt :) Han er lik dere begge :)
håpe hodepina di er vekk imårra! =)
Sùsanna

Solveig sa...

Takk Susanna :)
<3

Legg inn en kommentar