onsdag 11. november 2009

2 år sammen med min herlige kjæreste<3<3

Idag for 2 år siden så blei jeg sammen med den herligste gutten! Jeg kunne ikke tro npr jeg blei sammen med han at jeg kunne være sååå heldig!! Mye har skjedd, og jeg kunne ikke tenkt meg noen andre enn deg å dele det med det som har skjedd. Vi har en nydelig liten gutt som jeg forguder!

En annen ting som er helt utrolig er at Mathias har nå fått sin 3 tann :):). Jeg la merke til den kom til syne oppe. Er ikke rart at han har vært så urolig på natta. Håper han får en god natt jeg :)

Jeg er verdens heldigste jente føler jeg idag! Kan nesten ikke vente til lørdag når jeg og du får være alene<3<3
Da skal jeg endelig sove aleine sammen med deg i dine armer<3

Glad i deg kjæresten min<3
Takk for at du er til<3



Jeg og Martin på studiestarten sommeren 2009<3<3<3


vår herlige familie<3

2 kommentarer:

Tone Eline sa...

Gratulerer :)

Solveig sa...

takk søte deg :)
Alt bare bra med deg eller ?

Legg inn en kommentar