søndag 15. november 2009

Herlig helg må jeg si<3

Denne helgen har vært koselig for meg. Mathias har vært på overnattingsbesøk hos Kjersti, jeg har vært på shopping igår og overnattet hos kjæresten min<3
Vi spiste jo en herlig pastamiddag som han lagde til oss, koste oss sammen ute. Mathias kom hjem idag så da bar det rett opp til Martin siden han ikke har sett Mathias siden fredag. Skal si det var en pappa som blei glad når han såg gutten sin ja<3.

Jeg er veldig sliten men det går greit. Gleder meg til i morgen når jeg skal få min daglige wakeup call fra min kjære. Er alltid koselig å få høre stemmen hans<3
Blir greit å få komme seg på skolen for å lese litt og kose meg med Mathias<3
Men nå er det kvelden her, tar på å ha barnefri :P
Hehe.. Men som en sier, helt om natta er likefult helt om dagen!


gullet til mamma og pappa <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar