fredag 6. november 2009

for 8 måneder idag klokken 14.11 skjedde det mest utroligste!

Hei hei:)
Etter en lang og hard natt , så var dagen her igjen... skal si jeg ikke var klar for den idag.....
Grunnen til det var jo at Mathias  bestemte seg for å vokne litt før 4 og nekte å sove igjen før 6....var jo helt utslitt.... Men men har jo selvfølgelig kost meg idag :). Gått en lang tur, Kost meg masse med gullgutten, truffet kjæresten min<3<3, vært på besøk hos kjæresten min en tur, stelt og herja med Mathias og han slokna heldigvis for 5 min siden.... Krysser fingrene og bank i bordet for at han sover hele natten i natt.... jeg trenger søvn...

Men men nok om det! For 8 måneder idag så kom lille gullet Mathias veldig overraskende på meg og min kjære Martin... Han har blitt kjempe stor og vi er glad for at han er frisk og rask :)

Er skikkelig happy nå, fordi det har endelig fikset slik at jeg kan legge ut bilder igjen :)
Så det blir å legge ut litt bilder :)
Martin er jo på jobb nå ikveld så her blir det rolig.. Rydde litt, lese litt og slappe av :)
Er litt deilig å kunne ha slike kvelder og.. litt for seg selv.. Ser jo selvfølgelig til jeg ser Martin igjen<3
Glad i deg kjæresten min<3

Men nå skal jeg legge ut litt bilder før jeg skal kose meg og slappe av, lese litt osv :)







Håper at alle får en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar