torsdag 12. november 2009

Tror dette vil komme til å bli en lang natt...

Det er ikke alltid like enkelt å skal prøve å legge Mathias nå for tiden, siden han holder på med fortennene oppe... stakkars lille gullet mitt...
Men jeg tror han vil og ha litt oppmerksomhet jeg.. FOR når jeg skal ta han opp av sengen så blir han stille, så jeg venta litt med å ta han opp... ikke noe godt å høre på gråten men den stilna faktisk... så nå er her rolig... enn så lenge.... Jeg håper virkelig at han får en rolig natt, for det trenger han virkelig. Han er smilende dagen lang men virker også litt trøtt og sliten... Vi satser på at det går :)

Idag har jeg vært på skolen å lest litt faktisk :). Mathias var så utrolig snill idag og lot meg sitte å lese. Er litt deilig å komme skikkelig igang med lesinga selv om en har en liten gutt på 8 mnd! Jeg SKAL klare det... Heldigvis kommer mamma ned for å hjelpe meg slik at jeg kan få lese til eksamen.og når jeg er ferdig med den så ser jeg fram til litt kvalitetstid med Martin og Mathias<3<3<3<3<3<3
Ellers idag har jeg kost meg masse med Mathias. Vi gikk opp til Martin med en liten overraskelse siden han ikke følet seg helt i form så fikk han sjokolade av meg og mathias. Han blei kjempe glad<3
Etter mye om og men så fikk jeg meg barnevakt siden martin har ikke vært i form idag. Mathias har vært sammen med tante Astrid og onkel Sverre. De hadde visstnok kost seg MASSE mens jeg var på trening. Og jeg vkan jo gjerne innrømme at jeg sitter med en god følelse i kroppen etter treninga selv om jeg er MEGA sliten:P

Nå ser det ut som om mitt kjære lille gull har slokna og godt er det<3
Jeg får sette meg ned å lese litt før jeg tar kvelden!

Mamma leker litt fotograf :)


tar en ettermiddagslur i vippestolen min!


Fantebilkk :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar