mandag 16. november 2009

kveldsro <3

Nå har endelig kvelden og roen kommet i mitt hjem. Eller kan jo gjerne si at den kom vel rundt halv 9, for da kollapsa han i vippestolen. LITT trøtt kan du trygt si at han var!
Dagen idag har heller vært laber! jeg har ikke vært i form i det hele tatt og Mathias har virket veldig pjusk... Men det kan være at tann nummer 4 kan melde sin annkomst innen få dager... Så dette kan bli gøy....

Nå sover han heldigvis, vokner vel om en halv time for å få litt van så håper jeg at han sover hele natten. Både han og jeg trenger det.



Pappa kommer til meg og mamma for å slappe av litt<3



Å leke med gardin er gøy!!!



morro<3



Jaokda skal posere litt :P



Guttaboys koser seg <3



tittet, her jeg <3



å leke er gøy<3<3



Lurer på hva mamma holder på med...



Nå tuller pappa fælt! :)


Gliser stort til mamma<3



også skøyer vi litt med pappa<3



Mamma's gull<3<3



pusling er gøy!<3



<3 Mathias Molnes Thomassen<3
<3 8 mnd <3


Natta verden<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar