fredag 16. oktober 2009

Endelig nede igjen på sørlandet etter en lengre avbrekk hjemme på Vigra!



Nå er jeg endelig her nede på sørlandet igjen etter et lengre avbrekk på Vigra. Det har vært så utrolig herlig å få være hjemme å lade batteriene. Takk mamma og pappa!
De har vært helt fantastiske og hjulpet meg med Mathias. Kan jo si nå at han sover hele natten takket være de to<3<3<3 Jeg digger dere!!!!! Følelsen av å være i armene til min kjæreste igjen er helt ubeskrivelig! Jeg er så inderlig glad i deg gutten min<3. Du er bare best du Martin! Og enda bedre var det at Mathias kom med det største smilet når han endelig såg pappaen sin igjen<3<3<3. Det varma hjertet mitt så utrolig mye!'



Sitter her hjemme hos meg selv akkurat nå og gleder meg til imorgen. Da skal vi opp til Martin klokken 12 og bare kose oss sammen. Så skal han på en liten guttetur med kompisene sine, mens jeg skal til noen venninder. Imellomtiden så er det er god venninde og lillesøsteren sin som skal passe min gullgutt. De er utrolig gode! Kjersti og Eli, takk for at dere er til!






Noen bilder fra sommeren og nå i høst :)









































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar