fredag 10. juli 2009

noen av tankene mine som fyller plassen i hodet mitt<3

Sitter her å kjeder vettet av meg ikveld.. Mange tanker som ikke gi slipp idag og det er ganske så PLAGSOMT!!!!
Er heller ikke i form.. Jeg skal uansett alltid prøve å spise pasta eller prøve meg fram. Men det går jo rett vest hver eneste forbanna gang... Bah!!! Har igjen bevist for meg selv at jeg må holde meg til den sorten som min kjære alltid kjøper! Note to self; Spørre han hvilke type det er!

Heldigvis så ligger min søte lille Mathias å sover når magen min er helt jojjo! Kunne ikke vært mere happy for å ha en så utrolig herlig og ikke minst nydelig sønn som han.. Er utrolig hvor tiden flyr! Han er jo 4 mnd nå<3<3. Og ikke minst Martin er bare helt utrolig. Ord kan ikke beelt skrives hvor glad jeg er i den gutten. Jeg er så glad for at han er min kjæreste! Han er bare helt utrolig! Jeg smelter helt når jeg ser han sammen med Mathias. Er så gøy å se likheten på de to!
Gleder meg til jeg får se han igjen jeg<3 *sveve*

12 juli kommer mamma ned til sørlandet!! Blir kos å se henne igjen! Jeg tror hun gleder seg til å få se Mathias igjen. Hun har jo ikke sett han siden mai.. Det er en stund det.. Håper hun vil sitte litt barnevakt slik at jeg kan få ta en tur ut på livet! Og ikke minst få være sammen med min kjære<3. Utrolig glad i deg mamma'n min<3
Dyreparken og lange gåturer here we come! Ikke at vi går mye turer da :P
Men men... nei får prøve å lade batteriene på sofaen litt... Kose meg å se litt på tv siden Martin jobber ikveld :)..




kjæresten min og vår lille gullgutt Mathias<3

2 kommentarer:

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Gratulerer med blogg :)

Selvsagt skal du få følge Lillemann sin blogg, bare gi meg en mail som du bruker til å logge deg på med :)

Catharina

Solveig sa...

takk :)
molnessolveig.eline@gmail.com

Legg inn en kommentar