lørdag 11. juli 2009

Herlig dag til tross for regnet<3

For akkurat 1 år og 8 mnd siden var jeg så utrolig heldig å bli kjæresten til Martin. En av de beste dagene i mitt liv! Han er utrolig god!! Utrolig glad i deg gutten min<3<3<3
Tusen takk for at du er den du er!<3

Dagen min idag har i grunnen vært koselig den :). Jeg har kost meg masse med sønnen min, gått tur i regnet. Møtt på kjente, rett og slett bare nytt dagen! Det eneste som har mangla idag er Martin, men han er hjemme en tur. Gleder meg MAKS til han kommer ned igjen! Han skal jobbe i noen dager, så skal vi kose oss med å gå på kino og kanskje spise litt også <3 :)

Kjenner jeg har begynt å glede meg til dåpen! shite! Jeg skal lage til en fest til Mathias der det vil komme 32 stk! Det blir morro!! :)
Får vel leke husmor og vaske leiligheten.. er kjedelig men må gjøres!
Mamma kommer til sørlandet imorgen. Gleder meg til jeg ser henne!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar