tirsdag 14. juli 2009

laaang dag idag....

Barnedåps planleggingen holder på for full guffe! Har jo faktisk fått til det meste. Det er bare å kjøpe inn brus, kaffi, frukt og noen blomstrer så er jeg i boks!
Det er godt jeg har mamma som hjelper meg. Men kjenner på kroppen jeg er lei og sliten ikveld!
Dagen min begynte med å bli vekka i halv 6- 6 idag av de forbannede arbeidsfolkene nede på skolen. De hadde da bestemt seg for å begynne med sprengingen og rydding av steiner... *fres*
Hadde det ikke vært for Mathias våkna og Martin ikke er her så hadde jeg dratt ned på skolen for så å vri NAKKEN av de!

Men men.. Klarte jo omsider å få sove litt igjen da jeg blei vekka av malere som holdt på å male og mildt sagt BRÅKE! Mathias vokna nesten... Men heldigvis sov han:D
Vi skulle jo eeeegentlig stå opp litt tidlig.. meeen jeg veit jo ikke heeeelt om halv 11 er så sabla tidlig da igrunnen :P

Etterhvert så bar det ut på sørlands senteret sammen med mamma og bror. Kjøpte inn forskjellige remedier som bror trenger til å vaske ned :P.
Jeg måtte jo kjøpe litt vasketing selv. Var også inne på plantasjen for å om de hadde noen planter som jeg kan evt kjøpe... Men mamma og jeg blei enige om at vi var heller mindre imponerte over det som fantes der... Vi dro tilbake til byen igjen og bestemte mamma seg for at hun skulle spandere lunch på oss... Mmmm pizza fra jonas B. Gundersen!
fikk også fremkalt bilder som jeg skal lage til med albumet til Mathias<3. Har jo endelig fått bestilt kaka med bilde<3<3. Kan nesten ikke vente til resultatet!

Gleder meg maks til imorgen for da kommer endelig min kjære tilbake fra Bærum<3.
Kjenner jeg har savna han MASSE!!! Er så utrolig glad i han jeg *sveve*
Gleder meg til å vise han hva jeg har tenkt til å pynte med på barnedåpen<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar