fredag 1. januar 2010

Julen 2009

Dette har vært en koselig og spesiell jul :)
Ikke bare så har dette vært Mathias sin første jul og vi har vært hjemme hos mamma og pappa :)
Der har også onkel Sverre, tante Astrid, Onkel Bård, tante Caroline, Victoria, oldemor, oldefar, mormor og besten :).  Vi har kosa oss MASSE og ikke minst fått MASSE fint begge to :)

Men Vi har savna Martin veldig så vi ser virkelig fram til å få treffe han igjen<3<3<3

Men men Mathias stor koste seg. Men som alle små babyer i hans alder så var nok papiret som var mest spennende! :) Jeg har heldigvis fått kommet meg litt ut sammen med min bror og kjæreste. Godt å treffe på gamle kjente! :) Men den største gleden for meg idag er at mi aller beste venninde blei mamma idag til ei lita jente som skal hete Ranja :) Kan nesten ikke vente til å få se bilde av henne :)

Men men jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra julen <3


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


5 kommentarer:

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Hehe...
Benjamin brukte også pingvindressen sin på julaften :)

God jul og godt nytt år til dere!

Solveig sa...

mathias brukte pysjen sin ja ;)
den er veldig varm go grei å bruke når det er kaldt ute

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Her hang de den i avdelinga for pentøy på HM. Så jeg er ikke sikker på om det er pysj eller ikke, jeg...

Solveig sa...

Det er en pysj, siden den hang der. spurte til og med de som jobba der ;)

Solveig sa...

Altså her i byen..

Legg inn en kommentar